Mutlu ticaret , tanrı , trader ed 1 itibaren good luck ve cheers bless




Trader Ed gururla SMMB ile yaptığı birleşme duyurdu Güncelleştirme. 2015 Put-Opsiyon Çağrı Seçeneği Yöntemi nedir Heck mı? Nasıl Kendi At Oyunu Açgözlü Komisyoncular Exploit Trading İkili Seçenekleri, Radar Altında Fly İstersiniz? _____________________________ Peki Şimdi You Can ve O Forex İkili Seçenekleri Ticaret Adında var! Dikkat Sistem Şimdi Version Güncellendi bir Güncellemesi Geliyor! Sen Dahil Eski Sürüm Ama Brand New kullanın edebilirsiniz Güncel En Oysa İkili Opsiyon Stratejisi Far By Sayfa Bilgi Yakın Bottom! Trader Ed Masası itibaren. Değerli arkadaş, Kayıp, robotlar, zamanlama, stres ya da acemi karışıklık Forex hak kar biçmek değil neden durdurmak oldu? Eh, sana sürekli 8.000 $ çekmek için aptalca basit yolu göstermek üzereyim. para ikililer aracılığıyla forex piyasalarının dışına ayda ya da daha fazla. Kim halt Ed ve ben sana niye dinlemek gerekir? Beni bilmiyorum o sizin için, ben başarıyla çevrimiçi forex gelenek olmuştur ben bir kaç yıldır online emtia seçeneklerini işlem gördü Bundan önce 2001 yılında başladığından beri. O zaman benim internet bağlantısı benim bağlantısını kaybetti benim komisyoncu çağırmak için hazır benim fare ve diğer telefonda bir elini vardı çok yavaş ve güvenilmez oldu. Ve şimdi yaklaşık sekiz ay boyunca ben ikililer veya genellikle denir ikili seçenekleri ve / veya tamamen yeni olmayan dijital seçenekleri opsiyon ticareti olmuştur ama onlar sadece geçen yıl ya da iki popüler oldum. Bütün bu süre boyunca, Forex Süper Scalper dahil epeyce ticaret sistemleri geliştirdik ve geçen Fx İkili Combo Stratejisi oldu. Benim hakkımda Yeter, senin hakkında konuşmak sağlar. Eğer ben birinci fıkrada belirtilen şeylerden herhangi biri ile mücadele etti? Yoksa bile bile yeterince gelir ek veya isteyen bir tam acemi bir tam zamanlı gelir yerine belki bir acemi? Peki ilk defa, yeniler, Yeni başlayanlar ve Pro Tüccarlar hem şimdi Forex İkili Opsiyonlar Ticaret Put-Opsiyon Çağrı Seçeneği Yöntemi ile eşit zeminde olabilir! Forex broker sorun. Onların kar yayılması elde edilecek gerekiyordu ama birçok uğraşan masaları dur / kayıpları avı olduğu bilinen bir gerçektir vardır. Bunu inanmıyorum ya da komisyoncu gibi uygulamalara katılma olmasa bile, pek çok durumda pazarın sadece doğal akışı size pazar döner ve yol gidiyor hemen önce durdu neden olabilir. Tanıdık geliyor mu? Broker sorun ticaret ikililer. Gitmek için 2 yol - kar kaybedersen, onlar kazanmak ve kazanmak, onlar dolayısıyla ikili bir kelime kaybetmek, aslında türetilmiştir. Seçenek bölüm - sizin seçtiğiniz bitiş süresinden önce yukarı gitmek veya aşağı gidiyor? Çoğu insan bir plan ya da sistemi olmadan ticaret ya da bu konuda, onlar ne yaptıklarını bir ipucu yok çünkü komisyoncu bir ton para yapar. Onlar şans, hislerime, ya da her neyse, bir kumar ruhu türüne göre ticaret. Ama sen benim arkadaşım. Sen istismar ve benim yeni devrimci Put-Opsiyon Çağrı Opsiyon ticaret döviz çiftlerin aptalca basit sistem ile kendi oyunlarında broker yenmek için gidiyoruz. Ve tahmin et ne oldu? Ben bir ticaret kaybetmek çok zor denemek zorunda aşağıdaki grafiklerde gösteren olacak! Bir demo MT4 forex platformu ile koyun-opsiyon çağrı seçeneği yöntemini kullanarak ikili esnaf üretecektir. İlk başta bunu, bir demo ikili komisyoncu platformu ve ne zaman rahat sistemi ticareti pratik yapabilirsiniz arzu 200 $ ile canlı bir hesap açmak. ya da öylesine ve $ gibi küçük 10 canlı işlem görmeye başladı. işlem başına bir çentik ya da iki ısınmaya hazır oluncaya kadar. Bu 8000 $ ulaşmak mümkündür. Ayda ticaret sadece 100 $. ticaret ve sistemi ticaret yetkin hale ve hatırlamak sonra sadece size kolaylık planlanan günde birkaç saat ticareti başına, bu aptalca basit. TAMAM. Ben senin istihbarat hakaret edecek veya uzun süzgün satış mektubu ile delik değilim. Onlar ...... bir resim bu kadar burada 1000 kelime bir kaç bin kelime vardır değerinde olduğunu söylüyorlar. EUR / "NEW YORK OTURUM" SIRASINDA USD Bu nesiller New York oturumun ilk 6 saat içinde oluşturulan 7 işlemlerini temsil etmektedir. Aptalca basit bir yöntem dikkat edin. Öncelikle bir ok bir ticaret geliyor olacak bildirmek için sesli ve ışıklı uyarı ile birlikte açılır. Ikili hatlar rengini değiştirmek için Sonra bekle. Son olarak, özel BB_Trigger girdi onaylar. İşte bu, sen put-seçeneği atlamak ya da durum ne olursa olsun-bir seçenek arayın. Doğruluk inanılmaz! Ve tahmin et ne oldu? Sen dışarı durdu asla. Bu 100 $ ortalama kar oldu. esnaf ama en broker ödemeleri kazananlar için% 71,% 81 yerden değişir. Hatta bazıları% 15'e% 1 kaybeden bonusu verir. 1 kaybeden, aslında 7. ticaret değil, 8. oldu (üzgünüm benim kötü) Ben gerçekten size mümkün olduğunca çok sayıda esnaf göstermeye çalışıyorum ve sistem kaybeden ticaret oluşturabilir ama bizim ticaret kuralları dikte görmek istiyorum o içine 4 saatten fazla bir kez oturumda ticareti sonlandırmak. Biz yapmış olsaydık, biz 5 kazananlar ile sona erdi olurdu. Ailesi için aynı kar fakat az zaman ticaret ve daha çok zaman hakkında olmak biter. Bu kek ya da ne bir parça var mı? Bu aptalca basit arayabilir miyim? GBP / USD FARKLI ZAMAN VE ÇİFT "LONDON OTURUM" Bu grafik Londra açılış seansında 4 saatlik bir süre içinde 5 kazananları temsil eder. Bu broker ile, serin 375 $ oldu. Kar ama, aşağı yaklaşık 100 dolar bir saat Biraz değişiklik ya da olabilir. Değil eğlenceli 4 saat boyunca kötü, ha? "ASYA OTURUM" SIRASINDA NZD / USD Hey, bir nedenle veya başka için NY veya Londra oturumu ticaret değil mi? Euro ve İngiliz Sterlini / USD ile bıkmış? Endişeye gerek yok, biz size örtülü var. Asya seansında açılmasından sonra birkaç saat yaklaşık bir saat önce kivi / USD. Biz, 7 esnaf serin bir 525 $ için tüm kazananları arıyoruz. dolar. Eğer heyecanlı alıyorsunuz? Ben eminim. En tamam A Canlı Ticaret yapma You Me A Short video göster bakalım? Muhtemelen fark gibi, videolar yapımı kesinlikle benim güçlü noktası değil ama geliştirilen son sistem üzerinde, herkes beni biraz tedirgin ediyor her ne kadar, canlı bir ticaret bir video arzusunu ifade etmek gibiydi, ben karar verdi Beni senin için bir tane yapmak ve inansınlar, hiçbir retakes yoktu. Ben kaybettim ticaret olsaydı, bu sizin var olurdu budur. Ben (heh heh) Tamam Hollywood yapmıştı asla olurdu sanırım çizelgeleri başka bir çift size düşünmek için. EUR / USD "ASYA OTURUM" INTO DERİN DEVAM Peki başka Asya oturumu grafiği son bir tesadüftü değildi göstermek için. Farklı çifti, farklı zaman. Ben ancak Hey oturuma kadar geç ticaret tavsiye yok! Hiçbir seçim varsa yukarıda görüldüğü gibi, hala bazı dolar komisyon olabilir. Oturumu yaklaşık 6 saat kadar açıklıktan Sekiz esnaf. Tüm ticaret yerleştirildi ne kadar hızlı bağlıydı ve çeşitli ikili broker platformlarda çalışmaları gerçekten çok yakın 1 olası kaybeden hariç tüm kazananlar aramak için. Ben 426 $ toplam kar için bir kayıp arayacağım. opsiyonun sonra birkaç saat içinde ticaret - opsiyon kuralları dikte diyoruz. Son grafik. "NEW YORK OTURUM" SIRASINDA EUR / JPY Son ama en az, NY oturumu sırasında flighty eur / jpy tekrar ama tavsiye biraz daha derine gidiyor 7 esnaf ve 7 kazananlar! Turuncu çizgi ve metin dikkat edin. Biz ne olursa olsun öngörü kazanan veya kaybeden olarak gösterip göstermeyeceğini yapmazlar yani bizim BB_Trigger ticaretini teyit etmedi. "Sistemin Buck etmeyin!" Uyarı ticaret 7. 6. ticaret için sarı yukarı ok sinyalden yeniden giriştir. Bu izin ve doğru şeyler & Sons baktığınızda bile tavsiye edilir; sıralanmak. Pic 1000 kelimeye bedeldir Eh millet, ben çok daha keyifli bir biçim olduğunu düşünüyorum ne 5000 kelime üzerinden yaşadım. HEY! Ben bozuldu ve size başka bir canlı ticaretin bir video yaptı bu yüzden iyi bir adam olacağını düşündüm. Sadece aşağıdaki linke tıklayın screencast / t / G0P0DRX1ro Bu göz atın, Nancy adlı bir kız Noel sefer bakıyoruz bu aynı sistemi satın aldı. O tüm bir kaç hafta vahşi bir tatil ticaret yoluyla bir demo hesabı ile uygulanan ve daha sonra canlı gitti. Ayrıca ... o bir acemi tüccar ve o pratik iken ben onun tüm soruları herkesi yapmak gibi onu destekledi ve onu buraya ticaret bir günün sonuçları ise .. 2Fwp içeriği% 2Fuploads% 2FNancy% 281% 29.png & amp; 250 w = "/% Neredeyse 500 $. Kar! Bir Newbie için Too Bad, heh? Uyarı! Sonraki Yeni Bilgisi Final Version Güncellendi üzerinde Bu bebek bile bu öngörülemeyen deli pazarlarda inşaat büyük! Eğer Vade mumlar kapanış bazı re-girişlerini görmek ama son kullanma o mum çok açılışında yer alır ve ticaret çok saniye yerleştirilmesi çünkü onlar üst üste olmasa bile bir anda açık fazla 1 ticaret Orada asla Daha sonra, çünkü zaman zaman sukut o bunu yerleştirilen olsun zaman onaylanır. Bu minimum risk ile büyük paralar yapma denir! Yaklaşık 6 saat ancak ilk 6 oluşturulan dokuz iyi işlemler 3 ve 1/2 saat olarak hesaplanmıştır. TAMAM. Ed, ama nasıl gerçek hayatta ne dersiniz? Ben size sormak asla düşündüm. Aşağıda sizin için canlı esnaf yapma bana bu 2 videolara göz atın. 700 $ üzerinde. dolar 1 saatin altında bir kar. Ben tamamen bitmiş oldu ama hesap sonuçları aşağıda önce ben videonun dışarı koştu ilki mazur gerekecek. AUS GÖRMEK İÇİN TIKLAYIN / AUD TİCARET USD GÖRMEK İÇİN TIKLAYIN / JPY TİCARET Orijinal İstenmeyen E-posta Tanıklık O. K. top tabiri caizse, senin mahkemede olduğunu. Benim tavsiyem? Şimdi tut! 37 $. dolar bu sistemi ticaretten biçmek ne olabilir doğru kova bir damladır. 37 $ edin. Forex Çiftlerin Sistemi sizin için olmayabilir Put Opsiyonu Çağrı Seçeneği ticaret - bir sorundur. Ama para kazanmak için ailenizle, eğlenceli bir şekilde sahip, daha iyi bir yaşam, daha fazla para sizin yararınız için artık daha fazla zaman satın almak için net görebilirsiniz umuyoruz ve Tarih ve gidebiliriz ama olsun inanıyorum gelin! Alkış, Ed "Bu 03:00 midir bile If You Ürününüzü alacaksınız" "Bu 03:00 midir bile If You Ürününüzü alacaksınız" Son ama en az, An Awesome ve Kullanım Platformu Kolay! Benim Island Yacht One Ayın Ücretsiz Kullanımı! Bonus # 2: Nadir sarı elmas $ 11-15M getirmesi bekleniyor Çocuk Vay. Dalga geçiyorum! * YASAL UYARI: BONUS # 1 & amp; BONUS # 2 * (MİZAH, UP LIGHTEN) SADECE BİR ŞAKA ARE Bonus # 3 (Sizin Real Bonus) Forex Döviz Çiftleri Sistemi için Sınırsız Yaşam Boyu Destek. İngilizce dışında herhangi bir dilde, destek online dil çevirmeni kullanarak benim yeteneğini en iyi şekilde verilecektir. Ben 1 saat içinde tüm e-postaları yanıtlamaya çalışın. SADECE ŞİMDİ ALIM İÇİN PORTAKAL "SEPETE EKLE" ÜZERİNE TIKLAYINIZ! _________________________________________________ "Bu 03:00 midir bile If You Ürününüzü alacaksınız" Piyasada bu tür benzer ürünlere kıyasla çok daha düşük ve dijital teslim ediliyor fiyatlandırma nedeniyle, orada herhangi bir geri ödeme politikası mevcuttur ama sınırsız destek sürece ürünü kendi olarak mevcuttur! İngilizce dışında herhangi bir dilde, destek online dil çevirmeni kullanarak benim yeteneğini en iyi şekilde verilecektir. Mutlu Ticaret, Tanrı, Good Luck ve alkış korusun. Trader Ed Dan